Kuo reklama internete gali būti naudinga Jūsų verslui?

Reklama – tai vienas XXI amžiaus verslo variklių.

Juk visai dar neseniai klestėjo tradicines reklamos paslaugas teikiančios agentūros, įvairūs įmonių katalogai.

Dabar viskas kiek kitaip – populiaresni tapo tie, kurie geba į reklamą pažvelgti kūrybiškai ir gali pateikti originalių sumanymų.

Be to, labai svarbus ir biudžetas.

Kai kurios reklamos rūšys, pavyzdžiui, SEO, padeda ženklai sutaupyti, nes tinklalapio optimizacija yra pigesnė reklamos rūšis už kitas, tad likusius pinigus galima išleisti kitoms reklamos rūšims.

kuo naudinga reklama internete

Interneto reklamos pranašumai prieš tradicinę reklamą.

Anksčiau prekių ir paslaugų teikėjai žūtbūt stengėsi patekti į televiziją, nes taip tikėjosi būti pamatyti daugelio žmonių. Tačiau šiandien televiziją žiūri tam tikros amžiaus grupės, tad reikia gerai pasvarstyti, ar reklama televizijoje atsipirks.

Be to, kai kuriems produktams, paslaugoms TV reklamuoti visiškai netinka. Sukurti gerą ir efektingą televizijos reklamą kainuoja tūkstančius, analogiškai – ir su radiju, nes žmones lengviau paveikti per vaizdą, o ne per garsą.

O štai interneto reklama yra pigesnė ir ji prieinama daugeliui, nes internetu naudojasi vis daugiau mūsų šalies gyventojų, kai tuo tarpu televizorių daugelis jau atsisakė ir juos puikiai pakeitė kompiuteriai ar išmanieji įrenginiai.

Kuo skiriasi tradicinė reklama internete nuo „partizaninės”?

Reklamą internete siūlo ir reklamos agentūros, ir laisvai samdomi pavieniai specialistai, galintys pasiūlyti ne ką prastesnius rezultatus, priklausomai nuo užsakymo.

Taip pat svarbu paminėti, kad ir interneto reklama gali būti skirstoma į tradicinę bei partizaninę.

Partizaninė reklama yra nemokama arba kainuoja labai pigiai, kuri sukelia atgarsį visuomenėje ir eina iš lūpų į lūpas. Tokia interneto reklama turi būti kažkuo ypatinga, pribloškianti, nuotaikinga ir žmonės turi ja dalintis ne kaip reklama, o kaip smagiu filmuku.

Tradicinė reklama – tai integruota žiniasklaidos priemonių dalis, nes didieji žinių portalai sunkiai įsivaizduojami be reklaminių skydelių.

Reklama didžiausiuose portaluose, tokiuose kaip Delfi.lt, Lrytas.lt ar 15min.lt gali kainuoti net iki kelių tūkstančių litų mėnesiui.

Šios reklamos ypatybė yra tokia, kad vartotojui, užsukusiam į portalą, pateikiamos vis kitos reklamos, kad jis jų pamatytų kuo daugiau ir susidomėjimas produktais ar paslaugomis, pramogomis būtų kuo didesnis. Kuo reklamos antraštė įdomesnė ir kuo patrauklesnis pats pasiūlymas, tuo tinklalapio lankytojų susidomėjimas yra didesnis – tuo daugiau galima uždirbti iš reklamos. Tad paprastai prie interneto reklamos kūrimo dirba ne vienas ir ne du specialistai.

Efektyvi Google Adwords reklama

Internetas turi ir tradicines reklamos rūšis, pavyzdžiui, norint, kad tinklalapis visada būtų viršuje, pirmosiose pozicijose, galima sumokėti už tai Google – tai vadinamasis Google AdWords. Tačiau tai efektyvu tiems, kurių tinklalapis yra naujas ir įsigijus AdWords paketą tikimasi pritraukti naujų klientų.

Vėliau efektyvesnės yra SEO paslaugos. Daugiau informacijos ir statistikos apie SEO paslaugas surasite šiame puslapyje.

Socialinis tinklas „Facebook” taip pat sparčiai populiarėja

Taip pat vis populiaresnė tampa ir Facebook, kituose socialiniuose tinkluose viešinama reklama. Iš esmės ši reklama atrodo tarsi nemokama, tačiau praktika rodo kitaip, nes norint atlikti tam tikrus veiksmus ir pritraukti naujų klientų, reikia mokėti.

Reklaminiai tinklai reklamą neretai rodo pagal turinį: specialūs robotukai stebi, kur interneto vartotojas lankosi ir siūlo jam tos tematikos skelbimus reklaminiuose skydeliuose. Ar esate pastebėję, kad peržiūrėjus tam tikras prekes, jos vėliau reklamuojamos?

Tad tematinė reklama yra daug efektyvesnė. Pavyzdžiui, tinklalapiuose apie mitybą ir maisto gaminimą daug efektyvesnė, pavyzdžiui, maisto papildų, skirtų lieknėjimui, o ne automobilių dalių reklama. Verslininkai jau gana dažnai yra susidarę nuomonę, kur reklamuotis jiems verta ir apsimoka ir kur kiekvienas suinvestuotas 1000 litų pritrauks naujų 1000 klientų, o kur reklama bus neefektyvi ir pinigai bus išleisti tuščiai.

Linkime geros Jums reklamos internete.

Patiko straipsnis? Pasidalink juo soc.tinkle!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *